Dagen tot Koningsdag

• 00 SEC

Vrijmarkt

vrijmarkt

De bedoeling van de Vrijmarkt is dat er alléén particulieren en verenigingen een kraam huren en dat er géén speelgoed wordt verkocht. De Vrijmarkt op zaterdag 27 april duurt van 11.00 uur tot 17.00 uur.

De kramen worden uitgegeven op volgorde van aanmelding. In totaal worden er 50 kramen verhuurd. Voor de Vrijmarkt kunt u alleen een hele kraam huren à €15,00.

Omdat we uit ervaring weten dat er veel vraag is naar de kramen, is het belangrijk dat u op tijd komt, want vol is vol en op is op.

Als u inschrijft voor een kraam krijgt u bij het VVV een oranje kaart mee met een nummer er op. Dit nummer correspondeert met het nummer van uw kraam/plaats en dient u duidelijk zichtbaar bij u te hebben op de dag van de markt om door de wegafzetting te komen om uw spullen naar uw kraam te vervoeren. U wordt vriendelijk doch dringend verzocht om uw auto’s, aanhangers en andere vervoermiddelen z.s.m. te lossen en elders, buiten de Markt te parkeren. Na afloop van de Markten dient u alle niet verkochte spullen zelf mee terug te nemen en op te ruimen. Er zullen géén containers staan. De Oranje Vereniging behoud zich het recht om spullen van twijfelachtige herkomst te weigeren of te verwijderen. De Oranje Vereniging wenst alle kraamvrouwen en kraamheren een vruchtbare verkoop en een zonnige en gezellige dag toe!