Dagen tot Koningsdag

• 00 SEC

Over Ons

Het bestuur25019-03-24 oranje comité_0789

Het dagelijks bestuur van Oranjevereniging Sint-Oedenrode ziet er als volgt uit:

Voorzitter: Peter de Koning
Penningmeester: Ruud van Vught
Interim-Secretaris: Hans Hoppenbrouwers

Bestuursleden:
Ed Steenbakkers
Ruud van de Pol
Peter van Beeck

Wat doet de Oranjevereniging Sint-Oedenrode

De oranjevereniging Sint-Oedenrode organiseert jaarlijks het programma van de Rooise Koningsdag en sinds een aantal jaar ook de Koningsnacht. Op deze dagen vindt o.a. een vrijmarkt en een kinderspeelgoedmarkt plaats. Ook is er op diverse plekken in het centrum live muziek en zijn er diverse activiteiten. Aan jong en oud wordt gedacht. Voor de kinderen zijn er springkussens, kan er geschminkt worden en is er van alles te beleven.. Voor de ouderen is er een gevarieerd programma in Zorgcentrum Odendael.

Maar de Oranjevereniging Sint-Oedenrode staat ook stil bij andere gebeurtenissen in Sint-Oedenrode zoals de herdenking van de gesneuvelden in de 2de wereldoorlog en het vieren van de bevrijding van Sint-Oedenrode. Op 4 mei verzorgt de Oranjevereniging, in samenwerking met de gemeente Sint-Oedenrode, de 4 mei herdenking met een dienst in het atrium van Odendael en een ceremonie bij het oorlogsmonument aan de Corridor.

Inkomsten Oranjevereniging Sint-Oedenrode

De Oranjevereniging Sint-Oedenrode is volledig afhankelijk van een jaarlijkse bijdrage van de Gemeente Sint-Oedenrode, contributiegelden van onze leden en sponsorgelden. Omdat onze inkomsten beperkt zijn is het voor ons elk jaar een hele opgave om voor iedereen weer een leuk en gevarieerd programma op te zetten en zullen wij creatief om moeten gaan met het budget waar we over beschikken. Wilt u de Oranjevereniging Sint-Oedenrode steunen op wat voor manier dan ook? Stuur dan een mail naar info@oranjeverenigingsint-oedenrode.nl