Dagen tot Koningsdag

Het laatste nieuws…

Kraamverhuur 2024

Categories: Koningsdag

Sint-Oedenrode – De Oranjevereniging is deze week begonnen met het verhuren van kramen voor de Oranjemarkt op Koningsdag, zaterdag  27 april. Inschrijven kan vanaf nu al bij Bouwmarkt Forum Kluswijs en is vanaf 2 april mogelijk bij ’t Roois Gasthuisje.

De verdeling van de kramen gebeurt op basis van wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Er zijn in totaal 40 kramen beschikbaar, dit zijn 80 verkoopplekken.  Voor de Oranjemarkt is het mogelijk om zowel hele als halve kramen te huren. De kosten voor een hele kraam €15,- en voor een halve kraam €7,50. Gezien de hoge vraag naar kramen adviseren we u om er vroeg bij te zijn, want op is op.

De oranjemarkt staat exclusief open voor kinderspeelgoed, particulieren en verenigingen, met als regel dat er geen (alcoholische) dranken en etenswaren verkocht mogen worden.

De oranjemarkt op Koningsdag loopt van 10.30 tot 17.00 uur.

Author: admin